Eivind & Geir – Hverdagshumor fra nordnorge

Eivind & Geir

Eivind & Geir – Hverdagshumor fra nordnorge.

De to Narvikkomikerne Geir Nygård og Eivind Alstad har etter hvert fått en god dose erfaring og svært gode kritikker på sine show.

De klarer gjennom selvironi og en unik fortellerevne å dra tilhørerne inn i sitt univers, hvor også helt dagligdagse opplevelser kan bli utrolig morsomme.

De spiller i stor grad på egne opplevelser og noen av dem er så utrolige at det rett og slett ikke er mulig at de er fiktive. Det beste er at de til forskjell fra mange yngre komikere ikke trenger å spille på sex eller fornærmelser for å få oss til å le.

I tillegg vil du garantert huske mange av historiene du blir fortalt. Under sitt siste show i Narvik ble landskjente komikere parkert i følge Kultur journalist i fremover Jan Westby som til og med er søring.

Ingen vil glemme Geir Nygårds dusjseanse der han ender opp med å vaske seg med et duftelys.

Eivind Alstad historie om når han kjører på sin egen bil er ubetalelig (Den har tidligere blitt omtalt på forsiden av dagbladet og kom sågar med i Stortingspolitikere Jenny klinges bok)

Nå tar de sine beste historier med rundt i landet og først ut er Tromsø Kulturhus.

Praktisk informasjon