DEN ULTIMATE Euro 2024 Visningssonen!

Cafe Sånn og Tromsø Kulturhus
16. juni - 14. juli!

Cafe Sånn og Tromsø Kulturhus Presenterer DEN ULTIMATE Euro 2024 Visningssonen!

Cafe Sånn og Tromsø Kulturhus  har slått seg sammen for å skape den BESTE plassen for å se Euro 2024! Gjør deg klar for en uforglemmelig visningsopplevelse!
Fra 16. juni til 14. juli vil vi sende ALLE kampene i full HD på en gigantisk skjerm. Tenk deg å ligge på våre myke VIP-sofaer, bare 3 meter unna en fullt utstyrt bar, mens du nyter spenningen i hvert mål, hver redning og hvert øyeblikk av turneringen.
🍔 Vår kjære kokk har forberedt en spesiell meny bare for dette arrangementet, med smakfulle retter som vil holde deg fulladet gjennom all spenningen. Enten du er i humør for et solid måltid eller bare noen smakfulle snacks, har vi det du trenger.
🏆 Den immersive opplevelsen vi har skapt vil få deg til å føle at du er rett der på stadion. Med topp lyd og visuelle effekter vil du ikke gå glipp av en eneste detalj av handlingen.
🎉 I tillegg har vi noen overraskelser på lur for å gjøre hver kampdag enda mer spesiell. Fra temakvelder til spesielle gjesteopptredener, det er alltid noe ekstra å se frem til på Cafe Sånn og Kulturhuset.
Dette er mer enn bare å se en kamp; det handler om å nyte hele opplevelsen med venner, familie og andre fotballentusiaster. Så ikke vent – reserver din plass nå og bli en del av den ultimate Euro 2024 visningsopplevelsen. Plassene fylles raskt opp, og du vil ikke gå glipp av det!

Dørene åpner en time før kampstart!

📧 For å reservere din plass, send oss en e-post på: cafesann@gmail.com
📞 Eller ring oss på: +47 941 31 777

Bli med oss på Cafe Sånn og Tromsø Kulturhus for den beste Euro 2024-opplevelsen i byen!
🇬🇧
🎉 Cafe Sånn and Tromsø Kulturhus Present the ULTIMATE Euro 2024 Viewing Zone! 🎉
Cafe Sånn and Kulturhuset have teamed up to bring you the BEST place to watch Euro 2024! Get ready for an unforgettable viewing experience!
From June 16th to July 14th, we’ll be broadcasting ALL the matches in full HD on a giant screen. Imagine lounging on our plush VIP sofas, just 3 meters away from a fully stocked bar, while enjoying the thrill of every goal, every save, and every moment of the tournament.
🍔 Our beloved chef has prepared a special menu just for this event, featuring mouth-watering dishes that will keep you fueled throughout the excitement. Whether you’re in the mood for a hearty meal or just some tasty snacks, we’ve got you covered.
🏆 The immersive experience we’ve created will make you feel like you’re right there in the stadium. With top-notch sound and visuals, you won’t miss a single detail of the action.
🎉 Plus, we’ve got some surprises lined up to make each match day even more special. From themed nights to special guest appearances, there’s always something extra to look forward to at Cafe Sånn and Kulturhuset.
This is more than just watching a game; it’s about enjoying the entire experience with friends, family, and fellow football enthusiasts. So don’t wait – reserve your spot now and be a part of the ultimate Euro 2024 viewing experience. Spaces are filling up fast, and you don’t want to miss out!

Doors open one hour before the match!

📧 To reserve your spot, email us at: cafesann@gmail.com

📞 Or call us at: +47 941 31 777

Join us at Cafe Sånn and Tromsø Kulturhus for the best Euro 2024 experience in town!

Praktisk informasjon