Adam Douglas «Verdens minste største band»

United Stage Norge og Kulturhuset

Adam Douglas «Verdens minste største band»

“Three is a crowd” sies det. Adam Douglas er ganske så enig, altså. «Det blir mer enn nok lyd med oss to», sier han.

Adam tar med seg den store stemmen, noen gitarer og en syngende trommeslager, Torjus Nevland på veien i 2025. Sammen fremfører de utvalgte låter fra Adams katalog, noen nye låter og helt unike versjoner av kjente klassikere. To fine fyrer lager verdens minste største band. Det blir tett på, dugg på brillene og god klubbstemning gjennom landet, når Adam og hans medmusikant inviterer til konserter.

Gjennom 2024 kommer det låter som perler på en snor, og nytt album slippes våren 2025.

Her kan du se alle konsertdatoer og lese mer om Adam Douglas:  www.adam-douglas.com

Foto: Tommy Kristiansen